Pregled objav v obdobju 2014-2016
Želijo jesti teletino, a ne videti krvi zaklanega teleta
Oliver Frljić: Naše nasilje in vaše nasilje
Radikalizacija mej vzdržljivosti
Sterijino pozorje 2017, pogovor s programsko selektorico Marino Milivojević Mađarev
Oblast se menjava, država ostaja ista
Oliver Frljić: Trilogija o hrvaškem fašizmu (Bakhe, Aleksandra Zec, Hrvatsko glumište)
Trajna okupacija, nenehni upor
Lordan Zafranović, Karpo Godina: Okupacija u 26 slika
Kako zapolniti prazen prostor, ki ga v nas ustvarja vojna
Nada Kokotović, Mira Furlan: Kasandra
Ne gre za državo
Andrej Jus: Če si srečen
Mehanska telesa delavskega razreda
Jelena Rusjan: Überškrip
Pokazati tisto, česar nas je najbolj strah
13. Luksuz festival poceni filma, sedem nagrajenih kratkih
Razumevanje družbe s pomočjo filma – in obratno
Tri Kinotekine knjige: Tretji film; Kino ali imaginarni človek; Teorija filma
Melanholija s potencialom
Matija Ferlin: Staging a Play
Jutri je nova priložnost
31. Festival LGBT filma
Dvorezni meč insceniranega konflikta
Ana Vujanović, Saša Asentić: Communitas na izpitu
Etude o komunikaciji in nerazumevanju
Čakajoč Supermana: A.B.S.I.N.T., režija Sara Lucu
Pametnejša vlada kot neprepričljiv odgovor na krizo predstavništva
O(b) predavanju Marca Steinberga “Preoblikovanje naše prihodnosti” na Design Biotopu
“Da so vse to le sanje”
Kometar ob izidu knjige Filmus Slobodana Šijana
Koreografija neplesnih teles
Projekt Metodologije beleženja sodobnega plesa
Kazalište-pozorište-gledališče-teater, kraj, kjer živi svoboda
Oliver Frljić: Kompleks Ristić
Srečni Sizif
Šest predstav in en pogovor na 18. festivalu Mladi levi
Pluti je treba, ne živeti (črtica o kritiki)
(kolumna)
Vandalizem, izraz upora in izgovor za represijo
(kolumna)
Od kapitala do izbrisa
Komentar konference ob razstavi NSK od kapitala do kapitala v Moderni galeriji
Poskusi preletov čez meje gledališča
9. festival Prelet: Novo mesto – Readymade; A gdje je revolucija, stoko?; Koprodukcije Trojka
Urbanistična protislovja Ljubljane in (pre)veliko vprašanje prihodnosti urbanizma
Komentar ob razstavi in konferenci MAO Prihodnost urbanizma
Performans, ki režira samega sebe
Oblivia: Muzej postmoderne umetnosti; Super B; Ka-boom
Fenomenologija, refleksija, arhiviranje in sive ekonomije filma
Štiri izdaje Slovenske kinoteke: Fenomenologija filma; Stanley Cavell; Arhivska mrzlica; Sive ekonomije filma
Dobiček nad ljudmi: politični dokumentarci na Festivalu dokumentarnega filma
Izbor filmov s 17. FDF
Seksistična izjava leta: “Niste še poročena? No, s tem se ukvarjajte.”
16. Rdeče zore
Odkrivanje manj dostopnih, “ne-zahodnih” filmov
Ne-zahodni anti-kanon, filmski program Slovenske kinoteke
O koreografskih praksah in potezah
Premislek ob diskusiji “Koreografske prakse” na festivalu Gibanica
Tvoj original
Rok Vevar, Jana Menger: Banana split
Kako se ne izgubiti v koordinatah oblasti
Franz Kafka: Grad, režija Janusz Kica
Krč med potencialom in podrejenostjo arhitekture
7. razstava Arhitektura inventura
Nemogoči balet
Hodworks: Dawn; Conditions of Being a Mortal
Danes, ko postajam pionir …
Simona Semenič: 1981, režija Nina Rajić Kranjac
Črna luknja
Back to Black, razstava v galeriji Equrna, kurator Arne Brejc
O potencialnosti smrti
Via Negativa in Oblivia: In tako dalje in tako naprej
Fluidnost identitet v družbi neenakosti
30. Festival LGBT filma
Kaj (nam) ostane po uporu
Leja Jurišić, Petra Veber: I Fear Slovenia
Ples kamer, gib teles
Plesni film EnKnapGroup: Vašhava
BIO v mestu stebričkov
50. Bienale oblikovanja v kontekstu trenutnih urbanističnih razmer v Ljubljani